Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El caos circulatori provocat pels vehicles ha obligat el Consell de Menorca a intervenir
52
L’accés amb vehicle rodat a l’entorn de Favàritx, al parc natural de s’Albufera des Grau, quedarà prohibit a partir de demà dissabte. Tan sols s’hi podrà accedir amb autobús per minimitzar l’impacte sobre l’entorn que provoca l’allau de visitants, com s’ha fet els darrers tres anys.
La decisió, però, ha generat tensió entre el Consell de Menorca i els responsables del Parc Natural, dependent de la Conselleria de Medi Ambient. Intercanvien culpes i responsabilitats sobre el caos circulatori que s’ha viscut els darrers dies.
Medi Ambient havia decidit tancar l’accés el primer de juliol, però donant per fet que no entraria en funcionament el servei de bus que habilita el Consell. Veient les complicacions circulatòries que genera la convivència de vehicles i bus el departament insular de mobilitat demana avançar el control a l’accés 10 dies. La negativa del Govern, que defensa que ja havia advertit dels riscos i que no pot modificar el contracte existent, obliga el Consell ha contractar un vigilant sense ser-ne competent.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució