Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'objectiu: guanyar espai pels vianants, crear carrils bici, i convertir en sentit únic carrers estrets de doble sentit
Maó estudia canviar el model de circulació dins la ciutat per donar més importància a les persones. Les novetats inclourien canvis en les places d’aparcament, sobretot al centre històric de la ciutat.
Segons el Pla de Mobilitat urbana sostenible que previsiblement s’aprovarà aquest mes, la proposta de restringir el trànsit només als residents al centre de Maó provocarà l’eliminació de 450 places d’estacionament, de les 6.600 existents. L’objectiu: guanyar espai pels vianants, crear carrils bici, i convertir en sentit únic carrers estrets que ara són de doble sentit.
El consistori proposa dur a terme canvis de circulació d’alguns carrers per facilitar l’entrada i sortida a les bosses d’aparcaments, alliberant així de trànsit altres carrers i sobretot el centre històric. Actualment la ciutat compta amb 4 bosses d’estacionament: 500 places gratuïtes a la Sínia des Cuc i Francesc Femenies, i d’altres 270 de pagament a la Sínia des Cuc i la Miranda.
Els aparcaments cèntrics perdran pressió i els del voltant augmentaran la demanda d’aparcament. Si ara mateix estan ocupades 2 de cada 3 places, el nou pla preveu que l’ocupació augmenti a 3 de cada 4. A més, està previst crear 200 noves places d’aparcament properes a la ronda de Maó.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat