Els rams de flors són un dels regals més repetits en el Dia de la Mare i, com cada any, s’ha fet notar a la Rambla de Palma. Opcions molt variades i acolorides que van dels 15 als 50 euros.
Els floristes destaquen que és la tercera jornada de vendes més important de l’any, després del Dia de Tots Sants i el de Sant Valentí. Entre les opcions més comprades, hi havia les orquídies, els rams de roses i els rams de flors mixtes, com ara tagetes o crisantems. També hi havia clients que optaven per comprar plantes en comptes de flors.
A primera hora, el degoteig de clients era encara lent, perquè en aquesta data l’hora punta és al migdia, poc abans d’anar a dinar amb la família. Els floristes de la Rambla esperaven buidar bona part de l’estoc abans de tancar a darrera hora.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"