Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Entre els rams de flors, hi havia opcions molt variades i acolorides dels 15 als 50 euros
Els rams de flors són un dels regals més repetits en el Dia de la Mare i, com cada any, s’ha fet notar a la Rambla de Palma. Opcions molt variades i acolorides que van dels 15 als 50 euros.
Els floristes destaquen que és la tercera jornada de vendes més important de l’any, després del Dia de Tots Sants i el de Sant Valentí. Entre les opcions més comprades, hi havia les orquídies, els rams de roses i els rams de flors mixtes, com ara tagetes o crisantems. També hi havia clients que optaven per comprar plantes en comptes de flors.
A primera hora, el degoteig de clients era encara lent, perquè en aquesta data l’hora punta és al migdia, poc abans d’anar a dinar amb la família. Els floristes de la Rambla esperaven buidar bona part de l’estoc abans de tancar a darrera hora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles