Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Odriozola i Oyarzabal, dubte per lesió, han quedat al gimnàs
La Reial Societat s’ha exercitat avui horabaixa a Son Bibiloni amb vista al partit de dimarts contra el Mallorca a la semifinal de la Copa del Rei. Take Kubo, que va arribar ahir de la Copa d’Àsia, ha estat el gran protagonista. El japonès s’ha entrenat mitja horeta amb el grup de titulars del partit d’anit passada a Girona. Una sessió molt suau, sense contacte amb la pilota.
Odriozola i Oyarzabal, els grans dubtes per mor de les lesions patides ahir, han quedat al gimnàs i no han botat a la gespa. Mentrestant, Hamari Traoré, baixa avui a l’entrenament, està previst que arribarà demà a Mallorca.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes