El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'home ha reconegut que va apunyalar el seu familiar el maig del 2021 i ha acceptat 10 anys de presó
Un home de sa Pobla reconeix que va intentar assassinar el seu oncle i accepta una condemna de 10 anys de presó. Al judici, celebrat aquest dimecres a l’Audiència, ha explicat que va atacar el seu conco amb un ganivet, de manera sorprenent, al seu domicili de sa Pobla. El va apunyalar al cap i al coll i li va causar nombroses ferides.
La víctima tenia 73 anys i va trigar mesos a recuperar-se. Poc després, va morir a causa de la Covid. L’agressió es va produir sense motiu aparent, però les parts tenen clar que va ser premeditada, perquè l’home havia fet una recerca prèviament a Internet: “Com matar un home de 120 quilos?”, va escriure el condemnat a Google.
A presó, des de fa més de 2 anys
L’encausat està al centre penitenciari des que varen ocórrer els fets, al maig de 2021. Ara, a més de la condemna a presó, també l’obliguen a pagar una indemnització de 149.000 euros als familiars directes de la víctima.
El més probable és que no pugui pagar-la i es declari insolvent. Això sí, no podrà acostar-se a ells, perquè se li imposa una ordre d’allunyament respecte d’aquests familiars, que estarà en vigor durant 20 anys.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals