Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'IBAVI ja suma 8.000 sol·licituds d'habitatge en llista d'espera al conjunt de Balears
L’Institut Balear de l’Habitatge té gairebé 8.000 sol·licituds de demanda d’un pis de lloguer protegit al conjunt de les Balears. Una mateixa persona pot demanar-ho a tres municipis diferents com a màxim. Només a Menorca, la llista d’espera és de 700 persones. En aquesta illa, la dificultat per trobar una llar a preu assequible al mercat lliure s’ha incrementat en el darrer any.
Aina Pascual té 25 anys i vol independitzar-se, però fa feina de temporada i els actuals preus que ofereix el mercat no li permeten llogar un pis tota sola. Està disposada a compartir-lo amb un amic, però fa sis mesos que cerquen i encara no han trobat un habitatge que s’ajusti a les seves possibilitats.
La demanda és tan alta que les immobiliàries lloguen els pisos molt ràpidament i entre particulars passa el mateix. Les xarxes socials són una eina també molt emprada per trobar casa. Miquel Sans ha de deixar el pis on és ara des Castell, però vol demanar-li una pròrroga de 6 mesos al propietari per tenir més marge en la recerca.
El fet d’estar a mitja jornada, com ell, és un dels principals entrebancs perquè els propietaris no veuen en la seva nòmina una garantia per fer front al pagament de les mensualitats.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres