Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La via serà molt més segura amb l'eliminació de tots els punts de risc
 
                             
                            El perillós gir a l’esquerra de Talatí de Dalt, a la carretera general de Menorca, deixarà d’existir a principis de 2026. La Conselleria de Mobilitat ja té llest el projecte per evitar accidents en aquest punt, molt transitat a la sortida Maó.
El polèmic gir a l’esquerra al punt negre de Talatí de Dalt desapareixerà en el futur. La reforma del pirmer tram de la carretera general entre Maó i Alaior preveu la construcció de canvis de sentit, amb forma de rotonda i ametlla, uns metres més enllà a totes dues bandes, El Consell ha presentat aquest divendres el projecte que inclou també l’eliminació dels canvis de rasant més pronunciats i perillosos i la incorporació de dobles carrils en alguns punts per millorar la seguretat.
Les obres començaran el primer trimestre de 2025 i s’allargaran poc menys d’un any.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
