Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els vaixells fondejats a Illetes doblen la mitjana de tot el litoral formenterenc
Antonio Sanz prendrà possessió demà com a diputat per Formentera en el Parlament substituint a Sílvia Tur. Ho farà en el grup mixt, malgrat ser membre del PSIB. Després de les eleccions de 2019, Gent per Formentera, el Partit Socialista i Esquerra Unida pactaren una fórmula mitjançant la qual tres membres de cada partit es reparteixen l’únic escó de Formentera durant la legislatura.
A l’octubre han de començar les obres de l’estesa terrestre del tercer cable elèctric que ha de cobrir la demanda elèctrica de Formentera, però l’alternativa continua sent la central tèrmica des Ca Marí, la font d’energia més cara i contaminant de l’illa.
El Consell de Formentera, on Sanz és conseller de Medi Ambient, treballa amb un projecte de regulació de fondejos de tot el litoral de l’illa que ha de passar pel Parlament. Segons dos estudis que ha fet la conselleria de Mobilitat de Formentera en 2016 i 2020, hi ha entre 870 i 950 vaixells fondejats en tota l’illa. Enguany, aquesta quantitat ha augmentat fins als 2.000, només a la zona d’Illetes.
Un altre objectiu és aprovar aquesta legislatura el decret del transport marítim per regular freqüències i nombre d’embarcacions al port de La Savina, molt massificat durant la temporada d’estiu.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval