La PIME de Formentera i l'Associació de lloguer de vehicles s'han abstingut a la votació
La regulació de l’entrada de vehicles a Formentera s’allargarà dues setmanes més aquesta temporada. Així ho ha aprovat el Consell d’Entitats. Així, la regulació començarà la darrera setmana de juny i s’allargara fins la primera de setembre, ambdues incloses.
La PIME de Formentera i l’Associació de lloguer de vehicles s’han abstingut a la votació, segons asseguren, per falta de dades concretes. Unes dades que ja han demanat al Consell insular i que esperen rebre per poder sol·licitar una altra reunió. Tot i això, la majoria d’associacions del Consell d’Entitats està a favor d’allargar el període de limitació de vehicles, i el web Formentera.eco s’activarà al març per realitzar pre-reserves de manera gratuïta. Al maig decidiran si es cobra alguna taxa per cada vehicle que arribi a l’illa.
Al carrer, opinions a favor de la taxa, tot i que hi ha qui diu que enguany s’hauria de fer una excepció.
L’objectiu del projecte Formentera.eco per aquest any 2021 es tornar a reduir en un 4% el sostre de vehicles que circulen per la xarxa viària de l’illa.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia