Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Les obres de reforma de l'embarcador del municipi començaran l'octubre de 2022
158
El Govern reformarà el Port de Banyalbufar per millorar l’estat de les embarcacions que hi ha. Renovarà les 22 sol·licituds que estan pendents de llicència, a més se’n concediran 16 més i també expulsaran a les embarcacions que ocupen un lloc de manera fraudulenta.
Una reforma que havia de començar aquest passat octubre, però que finalment s’iniciaran l’octubre del 2022. Unes obres que són positives per la millora del Port de Banyalbufar, com ha explicat el batle Mateu Ferrà a IB3 Ràdio, però destaca que el més important és la regularització de les concessions, que estan bloquejades des dels anys 90. “Moltes famílies i veïns duen molt de temps en disputa per aquestes concessions i és un problema que s’ha d’arreglar ja”, diu.
Banyalbufar tornarà a tenir escoleta 25 anys després que tancàs l’escola unitària
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027