Les obres tendran una duració de 18 mesos i pretenen dignificar la zona i donar servei d'alimentació als vesins.
Han estat anys d’espera però pareix que per fi la rehabilitació del Mercat Vell i sa Peixateria d’Eivissa s’engegarà dins aquest 2022. Això ho ha anunciat avui l’ajuntament d’Eivissa qui pretén amb aquesta reforma dignificar la zona i donar servei d’alimentació als vesins.
Sa peixateria comptarà amb 10 parades a l’interior: 6 de peix, carn i companatge i altres 4 d’oferta gastronòmica i restauració. La seva reforma contempla també la rehabilitació de l’espai exterior i l’habilitació d’una plaça i terrasses. Les obres tendran una duració de 18 mesos. En el cas del Mercat Vell duraran 6 mesos i recuperaran el seu disseny original amb les seves 16 parades de cara a la plaça de la constitució que es destinaran a la venda de fruita, verdures i flors.
Les obres tenen un valor de quasi 3,8 milions d’euros, 3 dels quals els aporta El govern i El consell insular a parts iguals
Una vegada aprovat en el proper ple ordinari de juny, el projecte estarà un mes en exposició pública per seguidament ser licitat.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge