Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Red Eléctrica apunta a una 'errada humana' com a causa de l'accident, i assegura que ordenarà 'les mesures correctives que siguin necessàries'
I a Eivissa, ensurt aquest matí a primera hora, després que un camió amb remolc ha colpejat i desplaçat un pont de vianants de l’avinguda de la Pau. Una dona que hi passejava en el moment de l’accident s’ha fet mal al canell d’una mà, sense conseqüències greus.
El Consell d’Eivissa ha informat que el pas romandrà tancat mentre s’executin les feines de reparació del pont, que es preveu que comencin a les 3 i mitja. També ocasionarà el tall de la via en un sentit, des de la rotonda de Can Misses fins a la de Figueretes. El camió és un dels que forma part de l’obra de Red Eléctrica de soterrament de la línia elèctrica Eivissa – Bossa.
En aquest sentit, Red Eléctrica ha lamentat l’incident i ha assegurat que n’està analitzant els fets. L’empresa assegura que la causa de l’incident ha estat ‘una errada humana’ i que el seu objectiu ara és concloure les causes exactes i ordenar les mesures correctives que siguin necessàries.
Les obres han quedat interrompudes, de moment, a l’àrea pròxima al pas de vianants.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061