Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Una proposta de pintxo i beguda a 3 euros, a partir de les 12 del migdia, cada cap de setmana, fins al pròxim 6 de desembre
Tot i les mesures preses per diversos consistoris per intentar que l’economia local continuï activa, com ampliar l’espai de terrasses de bars i restaurants a la via pública, empresaris de zones de restauració madures es veuen obligats a reinventar-se dia a dia.
El carrer de Sant Vicent concentra gran part bars i restaurants de Santa Eulària. Tot i el permís municipal per ampliar la zona de terrasses, als propietaris no els surten els comptes a final de mes. Un dels principals problemes és que els negocis estan tan junts que és complicat ampliar el servei, i mantenir el metre i mig de seguretat entre taules, o perquè hi passi la gent.
Els restauradors es prenen la situació amb resignació, alguns asseguren que tot i haver canviat i reajustat horaris o retallat el personal, la facturació els ha caigut un 50%, i que se salven gràcies als encàrrecs per endur-se’n, sobretot al vespre per mor del toc de queda.
Per això han decidit reinventar-se amb el ‘Vermuteja aquí’. Una proposta de pintxo i beguda a 3 euros, a partir de les 12 del migdia, cada cap de setmana, de moment fins al pròxim 6 de desembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació