Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Creada per l'Observatori de Riscos Naturals i Emergències de la UIB i el Govern, ha tengut ja 5.000 descàrregues
Aquesta primera versió de la RiscaBAL APP que tenim entre les mans permet a l’usuari conèixer els riscos d’inundació a les Balears.
L’aplicació s’ha presentat avui a Inca davant investigadors i professionals de la gestió d’emergències.
Una eina oberta a tothom i que ja fan servir els diferents cossos de bombers, Direcció general d’Emergències i l’112, ara per ara, només a escala informativa.
L’objectiu, per tant, a curt i llarg termini és dotar l’aplicació de més utilitats. Arran de la borrasca Juliette, d’ara fa dos anys, Riscbal disposa ja de 13 estacions amb mesura de precipitació nivosa.
L’aplicació creada per l’Observatori de Riscos Naturals i Emergències de la UIBé i el Govern ha tengut ja 5.000 descàrregues.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim