Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Les obres tenen un cost de devers vuit-cents mil euros
Les obres d’aquesta rotonda van començar al gener, i el Consell preveu que duraran cinc mesos, per tant, que al juny, com a molt juliol, hauran finalitzat. Es fa per evitar l’excés de velocitat, eliminar girs a l’esquerra, que poden ser perillosos, i per afavorir també que la circulació sigui més fluida, perquè se solen produir embossos just en el pas d’aquesta carretera pel poble.
Durant aquesta legislatura es licitarà també el projecte de connexió de la carretera que uneix Sant Josep amb Sant Antoni, que inclou també una altra rotonda d’accés al poble per aquesta via.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora