Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Una jornada en què, a més, s'han organitzat moltes activitats per als petits
El centre de Palma s’ha omplert un any més de color i de molta originalitat. Aquest diumenge és la Rueta, i són moltes les famílies que han sortit per lluir les seves disfresses.
Una jornada en què a més s’han organitzat moltes activitats per als petits. També hi havia gent que venia en grup i fins i tot, el Drac de na Coca ha sortit al carrer per ballar amb la multitud de presents.
Hi havia des d’actuacions musicals fins a treballs manuals, jocs i màgia. Tot això, repartit pel centre de Palma. Una jornada plena d’activitats en què els infants han pogut gaudir de Carnestoltes sense cap restricció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats