Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

La ministra Mónica García llança un missatge de tranquil·litat davant un possible transvasament dels funcionaris de la mútua Muface
La ministra de Sanitat llança un missatge de tranquil·litat als mutualistes de Muface perquè la sanitat pública, diu, està perfectament preparada per assumir-ne assistència.
Mónica García ha fet aquestes declaracions durant el Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut, en què s’ha reunit amb els consellers autonòmics de Salut. A la trobada, s’han debatut les implicacions que tindria un eventual transvasament dels funcionaris de la mútua Muface al sistema públic de sanitat.
La ministra ha recordat que aquesta decisió és competència del Ministeri de Funció Pública i ha insistit que tot aquest assumpte s’ha generat perquè a les asseguradores “no els donen els números”. “No ens enganyem, elles són les que han de signar aquest conveni, i fins ara no l’han signat perquè els mutualistes no els surten rendibles”, ha emfatitzat.
En el cas que finalment no s’aconsegueixi un acord amb el Ministeri de Funció Pública, els mutualistes han de tenir la “tranquil·litat” que “la sanitat pública pot assumir perfectament una càrrega” que suposa absorbir un 2,4% de població més.
Entre altres punts de l’ordre del dia del Consell Interterritorial també s’inclou la creació del registre de professionals objectors a l’avortament i el Pla d’Atenció Primària i Comunitària 2025-2027, el qual la ministra considera “una autèntica fita per al cor del Sistema Nacional de Salut”.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres