Sis empreses menorquines han estat guardonades als premis Lidera de PIME, que se celebraren ahir, dijous 14 de març, a l’auditori de Ferreries. La innovació, la sostenibilitat i la seva implicació amb la societat són els valors premiats en les sis diferents categories. En aquesta segona edició, els guanyadors han reivindicat la necessitat d’uns premis com aquests per donar una empenta a les empreses que comencen, i reconeixement a aquelles que ja porten una trajectòria de vàries generacions.
Els guardonats foren: en el premi a la digitalització i la innovació, MabrianTechnologies SL; el premi a la sostenibilitat i responsabilitat, Som Menorca SL; premi a empresa jove, a Sidra Kane; el premi associacionisme, a Juana Capó Pons; el premi iniciativa exterior a El Paladar Jamoneria & Delicatessen; i el premi relleu generacional a Ca na Genera.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos