Una vintena d’agents irromp a l’edifici Géminis
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
Durant el 2025 va incrementar un 3,7% la seva activitat
La segona fase del Palau de Congressos d’Eivissa, a Santa Eulària des Riu, estarà enllestida finalment durant el primer trimestre de 2028, i no a finals de 2027 com s’havia anunciat inicialment.
Tot i això, s’hi continuen celebrant congressos i esdeveniments: l’any passat es va incrementar més d’un 3,5% l’activitat respecte de l’any anterior, amb uns 37.000 assistents. El pròxim divendres dia 16 el palau acollirà la sisena edició del congrés de referència a l’illa per als professionals del turisme de congressos, l’Ibiza MICE Summit.
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
La Policia Nacional ha fet 14 escorcolls a Palma i Marratxí amb la participació de 200 agents, principalment al barri de la Soledat