Logo IB3N
X

La SEPAR demana prohibir fumar a les terrasses de forma permanent

A Espanya, 12 milions de persones són fumadores i la meitat s'han plantejat deixar-ho

23/01/2022

La SEPAR demana prohibir fumar a les terrasses de forma permanent

129

 més info Desafiaments del càncer de pulmó: tolerància zero al tabac i detecció precoç

La Societat Espanyola de Pneumologia (SEPAR) adverteix que les terrasses no són espais segurs si s’hi fuma. Amb el fum del tabac i dels dispositius electrònics per “vapejar” les partícules dels virus es propaguen fins a 8 metres de distància.

Per això, demanen al Ministeri de l’Interior la prohibició de fumar a qualsevol terrassa, a tot el país. No volen que sigui una mesura circumstancial, sinó permanent i que a més serveixi per conscienciar i evitar les pluripatologies que es deriven del tabaquisme.

A Espanya, 12 milions de persones són fumadores i la meitat s’han plantejat deixar-ho. Cada any moren 60.000 persones a Espanya amb malaties derivades del tabac i la SEPAR creu que mesures com aquesta poden promoure intents d’abandó.

 més info Els pneumòlegs veuen en la pandèmia una oportunitat per acabar amb el tabaquisme

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT