La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
La comissió municipal de sequera ordena reduir la pressió de les aixetes, que notaran sobretot en els pisos més alts
Amb l’entrada de l’illa d’Eivissa en alerta per sequera, l’Ajuntament de Vila ha disminuït la pressió de l’aigua que surt per les aixetes, i ho notaran sobretot els que viuen a edificis més alts. Una mesura, que diuen, ja dona resultats perquè ha baixat el consum. A més des de fa uns dies el municipi ja s’abasteix únicament d’aigua dessalada.
En el mateix sentit, s’ha aturat ja per complet la captació d’aigua subterrània, fet pel qual només hi ha aigua dessalinitzada. També s’aprofitarà l’aigua de dos aqüífers que brollen a aparcaments subterranis per fer net els carrers i per a rec de jardins.
Es farà un rec de supervivència a la ciutat, està prohibit omplir piscines i fer net amb mànegues d’aigua. els particulars només podran regar dues vegades per setmana. Demanen a la població que estalviïn tota l’aigua que puguin. L’any 2027 s’ha d’arribar a un 95 per cent d’eficàcia a les canonades de la ciutat, amb només un 5 per cent de fuites.
També estan a punt de licitar un projecte per valor de 2 milions d’euros per evitar infiltracions d’aigua salina al clavegueram perquè l’aigua que arribi a la depuradora de sa Coma es pugui reutilitzar. L’Ajuntament d’Eivissa assegura que han fet molta feina i que els grans consumidors han baixat la despesa d’aigua un 8 per cent aquest estiu, una baixada que acaba al 27 per cent als ports esportius.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia