Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

També hi ha hagut retrets entre l'equip de govern i l'oposició per la modificació dels estatuts de la Fundació Mallorca Turisme
La serra de Tramuntana ha estat objecte de debat, aquest dijous, al ple del Consell de Mallorca amb retrets entre l’equip de govern i l’oposició. Els socialistes i Més han presentat moció, una cadascú, per reclamar-ne la protecció davant la Llei aprovada de projectes estratègics per urbanitzar en zones de transició. La dreta ha defensat que la Serra no està en perill. També ha estat objecte de debat intens la modificació dels estatuts de la Fundació Mallorca Turisme en què, entre l’equip de govern i l’oposició, hi ha hagut intercanvi de retrets.
La primera de les mocions ha tirat endavant per unanimitat. Es tracta d’una moció del PP per reclamar una millora en el finançament per als ajuntaments. També s’ha aprovat destinar 11.000 euros a aquest projecte que enguany inclou una beca per a l’estudi multidisciplinari lul·lià amb possibilitat d’una residència artística de tres mesos i una proposta escènica de lliçó filosòfica. A més, s’ha donat llum verda un paquet de subvencions destinades a diferents federacions esportives.
Per altra banda, el d’aquest dijous, ha estat el darrer ple de Jaume Alzamora, del grup Més per Mallorca, com a conseller a la institució insular.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç