És un dels actes de la Setmana d'Oració per a la unitat dels Cristians, i l'ha presidit el bisbe de Mallorca
La catedral de Palma ha acollit aquest diumenge horabaixa una ecumènia amb representants de diferents esglésies d’Europa.
És un dels actes de la Setmana d’Oració per a la unitat dels Cristians, i l’ha presidit el bisbe de Mallorca. Hi han participat membres de l’església ortodoxa russa i romanesa, l’esglèsies sueca, la noruega, la luterana alemanya i l’anglicana, així com les comunitats catòliques romanesa i ucraïnesa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda