Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Conselleria ha reduït la cabuda als temples i suggereix no cantar-hi
Entre les restriccions que han entrat en vigor aquest dissabte, també n’hi ha que afecten els llocs de culte. La Conselleria de Salut redueix la capacitat màxima dels temples al 30 per cent i es recomana no cantar. No obstant això, la Seu de Mallorca ha assegurat a IB3 Notícies que continuaran cantant durant els oficis, perquè es respecten totes les altres mesures de seguretat. Mentre la Seu ja té una posició clara, el Bisbat de Mallorca afirma que estudia la normativa i encara no ha donat cap directriu a les esglésies de l’illa.
Totes aquestes mesures estaran vigents a les illes de Mallorca i Eivissa per un període inicial de quinze dies.
Això no obstant, a la ciutat d’Eivissa es continuen aplicant unes restriccions específiques que el Govern ha perllongat set dies més, és a dir, fins al proper 31 d’octubre.
Amplia la informació: Les noves restriccions al BOIB: reunions de 6 persones, aforaments del 30% i prohibit l’ús de la barra a bars i restaurants (entre altres)
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat