X

La Simfònica enceta l’any nou a Palma amb energia i bona música

Aquest divendres horabaixa, l'OSIB repetirà repertori a l'Auditori de Manacor

02/01/2026

La Simfònica enceta l’any nou a Palma amb energia i bona música

19

L’Orquestra Simfònica de les Illes Balears va donar la benvinguda a l’any nou amb el ja tradicional concert de Cap d’Any. Per a qui s’ho perdés, heu de saber que aquest divendres repetiran repertori a l’Auditori de Manacor.

La simfònica va fer servir l’obertura de l’òpera de Mozart, Così fan tutte, per començar amb energia el ja tradicional concert de Cap d’Any. Un auditori del Palau de Congressos de Palma pràcticament ple va donar la benvinguda a l’any nou amb bona música.

L’OSIB va comptar per a aquesta ocasió amb la participació de dos solistes reconeguts: la mezzosoprano Sandra Ferrández i el baríton Javier Franco.

En el programa d’un concert de Cap d’Any no hi podien faltar els valsos, però també inclogué àries, sarsuela i fragments orquestrals de gran popularitat.

Aquest divendres horabaixa, la Simfònica repetirà repertori a l’Auditori de Manacor.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT