Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El concert ha estat una crida a la pau
L’Orquestra Simfònica de Kíiv ha sorprès a tothom amb un concert enmig de la plaça de la Independència (Maidan) de la capital ucraïnesa i tocant l’himne d’Ucraïna i d’Europa, tot i el perill pels atacs russos.
Els músics que han quedat a la capital ucraïnesa des que la invasió russa va començar fa gairebé dues setmanes, s’han reunit al centre de Kíiv per realitzar un concert a l’aire lliure, conduït pel director Herman Makarenko, el qual ha dit als periodistes presents que el concert ha estat una crida a la pau. El director ha aconseguit reunir 20 músics per a l’actuació, en lloc dels 65-70 que formen normalment el conjunt de l’Orquestra.
Desenes de persones s’hi han reunit per escoltar el concert, i alguns onejaven banderes ucraïneses.
El concert s’ha emès en directe als canals de televisió ucraïnesos, també per les xarxes, i ha portat el missatge de ‘Cel lliure’, per donar suport a la crida del president ucraïnès, Volodymyr Zelenskiy, als països occidentals per protegir el cel d’Ucraïna de l’agressió russa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat