Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Malgrat el final precipitat de la festa, la gent umpl els bars del centre fins a la matinada
Les pluges van deixar els maonesos sense jaleo i sense corregudes al cos, però no sense ganes de festa. Malgrat el temps, que va obligar a acomiadar precipitadament les festes, l’ambient de disbauxa es va estendre durant tota la nit pel centre de Maó. Després del darrer toc de flabiol, que va fer emmudir l’església de Santa Maria, l’esperat llançament de botes de vi va servir per fer reviscolar els ànims.
Al matí, quan ja s’havia decidit suspendre la colcada a causa del pronòstic imperiós de pluja i els caixers s’havien concentrat a l’església de Santa Maria, un fort xàfec va descarregar amb intensitat, i va provocar aquesta imatge inèdita de la plaça de la Constitució.
La pluja, però, va respectar almenys el primer dia de festa. Dissabte, Maó esclatava d’emoció amb el primer jaleo de les festes, al so d’una Banda de Música omnipresent.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor