Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Professionals i aficionats a les construccions en pedra, de tot el món, participen en el taller internacional que se celebra a Deià
Professionals i aficionats a les construccions en pedra, de tot el món, participen en el taller internacional de pedra en sec que se celebra a Deià.
Durant una setmana, practicaran la tècnica tradicional de Mallorca per construir murs i marjades. Són gent del Canadà, Noruega i els Estats Units que a través de la fundació internacional ‘The Stone Foundation’ han conegut i s’han interessat per la tècnica mil·lenària de pedra en sec.
Na Sandra, per exemple, és suïssa, però viu a Nou Mèxic, fa anys va visitar l’illa amb la intenció d’aprendre a fer paret seca. Guiats pels professionals de pedra en sec refan el mur de davant l’església de Deià, que estava esbaldregat i bufat, i perillava de caure. Un pic apresa la tècnica, l’ús de les construccions que donen als seus països és diferent.
La tècnica de pedra en sec s’ha convertit en un referent internacional per la seva particularitat d’estil i la riquesa del seu patrimoni en aquestes construccions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia