Camins intransitables i aparcaments negats són les conseqüències de la dana Adam a Formentera
S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats
Professionals i aficionats a les construccions en pedra, de tot el món, participen en el taller internacional que se celebra a Deià
Professionals i aficionats a les construccions en pedra, de tot el món, participen en el taller internacional de pedra en sec que se celebra a Deià.
Durant una setmana, practicaran la tècnica tradicional de Mallorca per construir murs i marjades. Són gent del Canadà, Noruega i els Estats Units que a través de la fundació internacional ‘The Stone Foundation’ han conegut i s’han interessat per la tècnica mil·lenària de pedra en sec.
Na Sandra, per exemple, és suïssa, però viu a Nou Mèxic, fa anys va visitar l’illa amb la intenció d’aprendre a fer paret seca. Guiats pels professionals de pedra en sec refan el mur de davant l’església de Deià, que estava esbaldregat i bufat, i perillava de caure. Un pic apresa la tècnica, l’ús de les construccions que donen als seus països és diferent.
La tècnica de pedra en sec s’ha convertit en un referent internacional per la seva particularitat d’estil i la riquesa del seu patrimoni en aquestes construccions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats
Ha fet el primer acte de precampanya de Vox a les Balears
Cada 15 dies es fa una degustació d'un vi dels cellers del poble