La força de Juliette també ha passat factura a les collites de Balears. Tot i que la neu només ha cobert alguns punts de les Illes, el mal temps ha encarit la producció i ha retardat la recollida del producte local. Tant els productors com els compradors han notat la baixada de la producció, però asseguren que és habitual quan baixen les temperatures. El productor Abdón Escanellas, conta que la seva producció s’ha reduït a la meitat.
Altres camps de les Illes també han patit aquesta situació. Joan Simonet, gerent d’ASAJA, explica que “molts de sementers estan banyats i no permeten entrar a l’agricultor dins el camp per fer les collites”. Els pagesos asseguren que és una aturada puntual i han pogut abastir la demanda dels seus clients. Productors i distribuïdors coincideixen que la dificultat no ha estat assumir la baixada de producció, sinó assumir els costos i la pujada de preus davant les grans superfícies. Esperen que el bon temps sigui present durant les pròximes setmanes per garantir la recuperació de les sembres afectades.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina