Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'augment de la inflació, la pandèmia o la guerra d'Ucraïna no afectaran la recuperació del turisme
Exceltur preveu que la temporada turística no es veurà afectada per la guerra d’Ucraïna i enguany es recuperaran la major part dels ingressos de 2019, tant a les illes com al conjunt d’Espanya. L’aliança d’empreses turístiques ha presentat un estudi sobre l’impacte del sector a l’economia, segons el qual l’any 2021 el turisme va recuperar el 60% de l’activitat de 2019 a les Balears. Una tendència que, segons els empresaris, es mantindrà enguany malgrat l’increment de la inflació i la persistència de la pandèmia.
El president d’Exceltur, Gabriel Escarrer, ha assegurat que “serà una molt bona Setmana Santa” i que enguany es començarà a allargar la temporada. “Tot pareix indicar que aquest estiu estarem a xifres properes a 2019”, ha apuntat.
Per part seva, el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, ha ressaltat la protecció que s’ha fet cap als treballadors i empreses durant la pandèmia. “No és el mateix arrancar sense treballadors dins les empreses a qui cridar que haver perdut teixit productiu i haver extingit empreses. Si no s’hagués protegit, hauríem perdut una part important del nostre teixit productiu i arrancar no hauria estat tan ràpid”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027