D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

L'augment de la inflació, la pandèmia o la guerra d'Ucraïna no afectaran la recuperació del turisme
Exceltur preveu que la temporada turística no es veurà afectada per la guerra d’Ucraïna i enguany es recuperaran la major part dels ingressos de 2019, tant a les illes com al conjunt d’Espanya. L’aliança d’empreses turístiques ha presentat un estudi sobre l’impacte del sector a l’economia, segons el qual l’any 2021 el turisme va recuperar el 60% de l’activitat de 2019 a les Balears. Una tendència que, segons els empresaris, es mantindrà enguany malgrat l’increment de la inflació i la persistència de la pandèmia.
El president d’Exceltur, Gabriel Escarrer, ha assegurat que “serà una molt bona Setmana Santa” i que enguany es començarà a allargar la temporada. “Tot pareix indicar que aquest estiu estarem a xifres properes a 2019”, ha apuntat.
Per part seva, el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, ha ressaltat la protecció que s’ha fet cap als treballadors i empreses durant la pandèmia. “No és el mateix arrancar sense treballadors dins les empreses a qui cridar que haver perdut teixit productiu i haver extingit empreses. Si no s’hagués protegit, hauríem perdut una part important del nostre teixit productiu i arrancar no hauria estat tan ràpid”.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret