Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Sa Unió va presentar una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció contra Llorenç Córdoba
La Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil ha citat a declarar els consellers de Sa Unió per la denúncia que van presentar davant la Fiscalia Anticorrupció contra Llorenç Córdoba. En aquest escrit, presentat al maig, destacaven que es podrien haver comès delictes de malversació, prevaricació i tràfic d’influències en l’adjudicació dels lots de platja.
Qui assegura no haver estat citat a declarar és el president, Llorenç Córdoba. El Consell insular diu que aquestes investigacions ratifiquen les irregularitats de les quals sempre han alertat en la licitació d’aquests lots.
Gent per Formentera i PSOE neguen haver rebut cap mena de citació a declarar davant l’UCO de la Guàrdia Civil.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata