Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Els blau cel viuen una situació crítica amb 7 derrotes consecutives i confien en el factor pista per superar una de les revelacions de la lliga
Amb set derrotes consecutives que són un pes mal de gestionar i fent càlculs per romandre a la Superlliga, afronta la UD Eivissa Ushuaia un derbi que per al ConectaBalear Manacor pot ser l’avantsala d’una històric passaport als play-offs. Aquesta temporada, David i Goliat han intercanviat papers però els pitiüsos no tremolen i cerquen el taló d’Aquil·les del rival.
Hauran de fer una mossegada final que no executaren dimecres a Sòria, on tudaren una pilota de partit. En aigües més tranquil·les transita el Manacor. Superat amb suor l’aparent tràmit de l’Almoradí i ubicats a la sisena posició, arriben plens de confiança. Això sí, relaxació és una paraula prohibida. Rols diferents, mateixa emoció la que espera demà al pavelló des Viver en un derbi que marcarà el destí dels dos equips.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis