Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Els de Paco Jémez reben un Lugo necessitat amb l'objectiu de quedar el més adalt possible
209
La UD Eivissa juga avui capvespre a Can Misses contra el CD Lugo. Partit de retrobament de l’afició amb l’equip, una vegada aconseguida la permanència la setmana passada a Gijón amb el gol d’Ekain, l’heroi del darrer any, amb el gol de l’ascens i el de la permanència. L’equip, a més, vol tornar a donar una alegria al seu públic.
Són quatre jornades per davant on l’equip treballarà per quedar en la millor classificació possible. Ara mateix és desè. A més, volen aprofitar els partits restants mirant ja al futur del projecte. I arriba el Lugo a Can Misses obligat, després de la victòria de la Reial Societat B. Ara només està a sis punts per damunt del descens i no arriba en la seva millor dinàmica. Ben segur que voldrà aixafar la festa de l’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball