El Gasifred ha entrat en una dinàmica en la qual tot el que pot sortir malament, acaba sortint malament. Contra el Leganés, l’últim partit a Blancadona, va perdre amb una acció molt desafortunada del seu porter Ferreyra a 10 segons pel final. El tècnic José Fernández Cortina, però, no vol parlar de crisi, sinó de derrotes ajustades que podien haver tengut un altre signe.
Avui visiten un equip de la zona alta, l’UniónÁfrica Ceutí. Cal un canvi de dinàmica per revifar els ànims després els darrers resultats. Vuit partits sense guanyar han deixat el Gasi a només tres punts del descens.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"