Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els blaus continuen invictes i en zona de play-off tot i tenir un partit menys
La UD Eivissa continua invicta aquesta temporada, però ahir va partir d’El Palmar de Sanlúcar amb un regust agredolç. Perquè el partit es va posar ben aviat amb el vent a favor. I ho va fer amb, possiblement, el millor gol blau cel de la temporada. Al minut 11, Soko es disfressa de Messi i fuig de tothom, abans d’assistir Obolski, qui marca amb una gran definició. Primera diana del nou rus al campionat.
El partit va quedar anestesiat amb el 0 a 1 i no va haver-hi més ocasió al primer temps. A la represa, el Sanluqueño va sortir amb un altre aire i, de fet, va empatar just en sortir de vestidors, anul·lat per fora de joc. Escassi va evitar miraculosament l’empat; però, tot seguit, va arribar el fruit de la insistència local. Entre el davanter Nacho i Javi Jiménez, en pròpia porteria, envien la pilota a la xarxa. La UD va tenir poca capacitat de reacció al cop i el partit va agonitzar fins a l’1 a 1 final.
L’Eivissa roman en zona de play-off tot i tenir un partit menys, el duel que es va ajornar contra el Múrcia de la jornada 4, que es disputa el pròxim dimecres a Can Misses a les 9 del vespre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella