El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'objectiu és augmentar la seguretat dels usuaris de la universitat en una intersecció especialment perillosa
La UIB tendrà una nova rotonda d’accés. Es construirà en un dels accessos de la carretera de Valldemossa que suporta, segons el Consell de Mallorca, una mitjana de 40.000 vehicles al dia. Avui, institució insular i universitat han signat el conveni.
El Consell invertirà aproximadament uns 850.000 euros en les obres. En l’acord s’especifica que la UIB es farà càrrec dels costs de redacció del projecte mentre que el Consell pagarà i executarà la construcció de la rotonda. Ara mateix ja es redacta el projecte i els tècnics del Consell es coordinen amb la UIB per elaborar aquesta infraestructura important. Es calcula que a finals d’any es podria començar a licitar l’obra i a principis del 2026 es podria fer.
L’objectiu és augmentar la seguretat dels usuaris de la universitat que majoritàriament són joves a partir de 18 anys que s’han tret recentment el permís de conduir. Actualment, l’accés presenta una certa perillositat, sobretot quan s’ha de girar cap a l’esquerra. A tot això, s’afegeix l’augment del trànsit general de la carretera de Valldemossa que incrementa el risc del tram. Amb aquesta actuació s’aconseguirà la disminució de velocitat dels usuaris que utilitzen la via i millorarà la capacitat del trànsit sobretot en hores punta.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran