X

La Unió Esportiva Maó disputa el pròxim cap de setmana el campionat d’Espanya de patinatge per grups

És la segona vegada que hi participen, amb una coreografia, aquesta vegada, ben particular

07/04/2025

La Unió Esportiva Maó disputa el pròxim cap de setmana el campionat d’Espanya de patinatge per grups

34

L’equip de l’Escola de Patinatge Artístic de la Unió Esportiva Maó representarà les Balears al pròxim campionat d’Espanya en la modalitat grups xou, a la categoria elit. Tota una experiència que aquest grup de vint esportistes d’entre 13 i 19 anys repeteix per segon any, amb l’ànim de xalar i aprendre.

La panera, un insecte que genera rebuig social, és la inspiració per a una coreografia tan divertida com complexa en l’execució i la interpretació. Un exercici de cinc minuts que permetrà a l’equip unionista compartir espai amb patinadores de màxim nivell mundial.

Després de l’experiència de Santander, enguany serà a Reus on les joves de la Unió escamparan el seu insecticida sobre rodes entre els 21 millors equips del país.

07/04/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT