Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Sota la marca 'Pebre Bord de Mallorca' o 'Pimentón de Mallorca' només es podrà comercialitzar l'espècia procedent de la varietat autòctona de tap de cortí
Les Illes ja compten amb 19 productes protegits per la Unió Europea. La darrera incorporació: el pebre bord de Mallorca. Aquest dimarts, després d’anys de tràmits, la Comissió Europea ha publicat la inscripció definitiva d’aquesta Denominació d’Origen Protegida.
Aquesta campanya ja es podrà comercialitzar amb el distintiu, sempre que es compleixin una sèrie de condicions. Sota la marca ‘Pebre Bord de Mallorca’ o ‘Pimentón de Mallorca’ només es podrà comercialitzar l’espècia procedent de la varietat autòctona de tap de cortí.
A més, complint amb el plec de condicions, el pebre bord de la denominació d’origen no es podrà manipular amb la resta, es podrà vendre en envasos de màxim 5 quilos i mai a granel. La producció no emparada per la DOP no podrà fer ús del nom de Mallorca. Actualment, a l’illa, hi ha una trentena de productors i quatre fàbriques que produeixen unes 28 tones anuals.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació