Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els motius són salarials i de manca de personal
Foto d'una actuació nocturna de la Policia Local de Manacor.
305La Unitat Nocturna de la Policia Local de Manacor ha dimitit en bloc. Ho ha fet presentant aquest dijous un escrit al registre de l’Ajuntament, sol·licitant no continuar treballant en aquesta unitat. Els agents al·leguen manca de personal i no cobrar les corresponents retribucions de nocturnitat ni de coordinació del servei.
El Partit Popular en responsabilitza el batle, Miquel Oliver, per no atendre aquestes reivindicacions. Oliver, per la seva banda, explica que la decisió ha estat sobtada i que aquest dilluns es reunirà amb el cos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa