Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Va demostrar una efectivitat del 90%, quan se va administrar als voluntaris mitja dosi seguida d'una dosi completa i va baixar a un 62% quan se'ls va donar dues dosis completes
La vacuna desenvolupada contra la covid-19 per la universitat anglesa d’Oxford juntament amb la farmacèutica AstraZeneca és efectiva en un 70 per cent dels casos. Així ho indiquen els resultats preliminars de la tercera fase de les proves clíniques difosos aquest dilluns.
En un dels experiments, l’antídot va demostrar una efectivitat del 90%, quan se’n va administrar als voluntaris mitja dosi seguida d’una dosi completa. El nivell d’eficàcia va baixar a un 62% quan se’ls va donar dues dosis completes de la vacuna.
Ara el regulador britànic de medicaments analitzarà aquests resultats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los