Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Aquest divendres el servei s'ha interromput entre les 9 i les 10 del matí i ha afectat 5 trens de les línies entre Palma i Inca i Manacor i dos de la línia de metro de la Universitat
Els treballadors dels Serveis Ferroviaris de Mallorca han iniciat avui una nova sèrie de jornades de vaga, que s’allargarà durant tot el mes de desembre. És la primera de les 8 jornades d’aturades programades.
El servei s’ha interromput entre les 9 i les 10 del matí i ha afectat 5 trens de les línies entre Palma i Inca i Manacor i dos de la línia de metro de la Universitat. Segons la conselleria de Transports, el seguiment de la vaga ha estat del 16 per cent i no s’han produit incidents.
Avui horabaixa el servei es tornarà a aturar entre les 4 i les 5. Després de la d’avui, la propera jornada de vaga tendrà lloc el 9 de desembre, dijous de la setmana que ve.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic