Hi ha més de trenta activitats, tallers i concerts
Felanitx acull l’Acampallengua després de 24 anys, una trobada per la llengua plena d’activitats, xerrades, ball i tradició. Més de 4.000 persones s’han sumat a aquest dia, desfilant pel recinte on es du a terme. És un orgull pels organitzadors, ja que han reunit molts de joves enguany. Els actes, organitzats per Joves de Mallorca per la Llengua, pretenen reivindicar la llengua catalana i es perllonga durant tot el cap de setmana, amb més de trenta activitats, tallers i concerts.
S’espera que 800 persones hi passin la nit. De bon matí hi han començat a col·locar les tendes de campanya. La jornada d’aquest dissabte ha transcorregut amb música en directe: diferents grups, molts dels quals són de les illes. S’espera que la bauxa acabi a les 4 de la matinada. Per a aquest diumenge, hi ha prevista una nova i darrera jornada d’aquesta experiència cultural que aglutina milers de joves.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants