Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ja no hi ha mes senyalaments de causes amb presos
Els jutjats penals d’Eivissa han suspès les vistes previstes per a la setmana que ve. Encara no poden utilitzar els espais habilitats de manera provisional a la planta baixa del Consell d’Eivissa. De moment, només s’han tractat les causes amb presos i ja no hi ha més assenyalaments d’aquest tipus.
D’aquesta manera, ara mateix l’activitat penal està paralitzada fins que s’habiliti una ubicació amb condicions i garanties, i fins que s’aixequi l’ordre de suspensió de l’activitat jurisdiccional.
D’altra banda, el govern central ha confirmat que en l’incendi declarat el 21 de gener es varen cremar tots els expedients del jutjat número 1, i 750 més del número 2.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat