Logo IB3N
X

L’acusat de matar María del Rosario va assestar fins a 66 punyalades a la víctima

Els policies expliquen que l’home es va acostar a ells cobert de sang i va confessar que havia matat la seva exparella mentre conduïa

05/10/2026

L’acusat de matar María del Rosario va assestar fins a 66 punyalades a la víctima

113

La segona jornada del judici per l’assassinat de María del Rosario, al Coll d’en Rabassa de Palma, ha permès saber nous detalls sobre com es va produir el crim i com va ser detingut l’acusat. Segons l’informe elaborat per un agent del Grup d’Homicidis que va analitzar el cos de la víctima, María del Rosario hauria rebut fins a 66 ganivetades.

Els agents que participaren en la investigació han explicat davant el tribunal que l’acusat hauria agredit la seva exparella fins a causar-li la mort i que ho hauria fet sense donar-li possibilitat de defensar-se.

Durant l’agressió, el vehicle en què viatjaven va col·lidir amb un altre turisme. Després de l’accident, l’acusat hauria abandonat el cotxe i hauria deixat a l’interior la seva filla, de només dos anys.

La col·laboració ciutadana va ser clau per identificar l’home. Els agents que el varen localitzar i detenir en un parc pròxim al lloc de l’accident, al Coll d’en Rabassa, han explicat que es va mostrar molt tranquil.

Segons el seu testimoni, va ser el mateix acusat qui es va acostar als policies i els va dir que havia matat la seva exparella a ganivetades mentre conduïa. Els agents han assegurat que l’home anava tot tacat de sang.

Les proves d’alcohol i drogues que se li practicaren després de la detenció varen donar resultat negatiu.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT