Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
També indemnitzarà la família de la víctima amb mig milió d'euros
L’home acusat d’assassinar un compatriota alemany a la platja de Palma, l’octubre de 2023, ha acceptat una condemna de 18 anys de presó, en una vista celebrada aquest dijous a l’Audiència Provincial. Reconeix que va assestar onze punyalades a la víctima i que li va donar un cop de peu al cap quan ja estava en terra. Ara l’acusat també haurà d’indemnitzar la seva família amb quantitats que sumen mig milió d’euros. Part d’aquests doblers els abonarà aportant un immoble de la seva propietat.
Enfrontament per un deute econòmic
En el moment dels fets, l’home mort tenia 33 anys, estava casat i tenia dos fills menors. Un amic seu va explicar a Ib3 que l’atac es va produir perquè devia doblers en concepte de droga a l’agressor.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals