Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
També indemnitzarà la família de la víctima amb mig milió d'euros
L’home acusat d’assassinar un compatriota alemany a la platja de Palma, l’octubre de 2023, ha acceptat una condemna de 18 anys de presó, en una vista celebrada aquest dijous a l’Audiència Provincial. Reconeix que va assestar onze punyalades a la víctima i que li va donar un cop de peu al cap quan ja estava en terra. Ara l’acusat també haurà d’indemnitzar la seva família amb quantitats que sumen mig milió d’euros. Part d’aquests doblers els abonarà aportant un immoble de la seva propietat.
Enfrontament per un deute econòmic
En el moment dels fets, l’home mort tenia 33 anys, estava casat i tenia dos fills menors. Un amic seu va explicar a Ib3 que l’atac es va produir perquè devia doblers en concepte de droga a l’agressor.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló