Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Va començar la carrera de fiscal fa 43 anys i, d'aquests, n'ha passat 40 a la fiscalia de les illes
El tinent fiscal de les Balears, Ladislao Roig, es jubila avui, als 67 anys. Va començar la carrera fiscal fa 43 anys i, d’aquests, n’ha passat 40 a la fiscalia de les illes. Ib3Notícies l’ha acompanyat en el seu darrer dia de feina.
Roig fa balanç dels millors i dels pitjors moments de la seva trajectòria. Assegura que se sent privilegiat per haver viscut determinats canvis legislatius.
“Quan jo vaig començar a treballar, l’home que trobava la dona en mans d’un altre, la podia matar amb una pena de multa”. Aquest canvi de legislació jo la he viscut en primera fila”, declara Roig.
També recorda el dia més dur de la seva carrera, quan va haver d’aixecar els cadàvers del darrer atemptat d’ETA, quan varen posar una bombar al quarter de Palmanova. “És el pitjor record que tinc”.
Roig es jubila de manera voluntària i anticipada. Reconeix que, darrerament, havia perdut la il·lusió. “Tots els problemes, des del problema català, al del dret dels periodistes i de la dona maltractada, fins a la cura d’un pi, l’única solució que sembla que hi ha és el Dret Penal i a mi aquest Dret Penal no m’agrada i em sent incòmode”, afirma.
Però el que més pesa en la seva decisió és la malaltia que va superar la seva parella. Roig en fa broma i diu que abandona la seva parella de fet.
Parla del fiscal Barceló. Han fet feina plegats i diu que, tot i les discrepàncies ideològiques, mai no han discutit.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar