Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Serà la primera que es posarà en marxa a Espanya i promet un salt qualitatiu en el control del trànsit aeri. El procés per familiaritzar-se amb un sistema 100% digital, però, serà gradual
A l’Aeroport de Menorca, s’acaben d’encendre les pantalles de la torre de control virtual que d’aquí un any i mig substituiran la torre de vigilància convencional. S’han instal·lat tres càmeres, una d’elles amb visió 360 graus, que han de permetre controlar el trànsit aeri de manera remota, és a dir, els controladors no tindran visió directa de la pista com fins ara, la veuran a temps real través d’un “video wall”, amb totes les prestacions de la tecnologia de precisió.
El zoom de les noves càmeres permet detectar objectes a 32 quilòmetres de distància, a més de comptar amb visió nocturna i d’infrarojos. El sistema de càmeres permetrà controlar el trànsit aeri de Menorca des d’un altre aeroport, tot i que no és aquest l’objectiu d’Aena, que ha iniciat la formació dels controladors aeris i dels tècnics que assumiran el manteniment del sistema.
Aquest calendari implica l’entrada en servei del control remot quasi al mateix temps que la torre de control convencional queda obsoleta. Recordem que és la més antiga d’Espanya i que acaba la seva vida útil el 2024.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament