Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
És el balanç d'aquest diumenge a causa de les vagues de tripulants de cabina de Ryanair i dels controladors de Marsella
Aquest diumenge a l’aeroport des Codolar s’han registrat fins a sis cancel·lacions i també desenes de retards. Entre els viatgers, paciència per fer front a esperes de fins a quatre hores.
Tres vols d’anada i tornada operats per Ryanair amb destinació a Màlaga, Marsella i València han estat cancel·lats. És el balanç que deixa la vaga de tripulació de cabina de Ryanair aquest diumenge a l’aeroport eivissenc.
A aquestes cancel·lacions s’hi han de sumar tres anades i tornades més, dues en direcció a Londres i una a Berlín, operades per Iberia, British Airways i Easy Jet, per mor de la vaga de controladors de Marsella.
Aquest diumenge hi havia previstes 339 operacions a Es Codolar, 133 nacionals i 206 d’internacionals.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor