Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
De vespre i plovent, els jugadors baixaren de l'autobus per celebrar l'ascens a 2a Divisió
Passades les nou del vespre i sota la pluja, esperaven pacients els aficionats de la UD Eivissa. Tenien una raó de pes. Volien celebrar un històric ascens a Segona Divisió. Per primera vegada en la història del futbol pitiús, un equip trepitjarà la divisió de plata del futbol espanyol. En el moment en què l’autobús va aparèixer, s’encengueren les bengales i la gent començà a cantar. Els jugadors baixaren de l’autobús i s’uniren a la festa. Avui tornaran a trobar-se per celebrar l’ascens i Eivissa tornarà a tenyir-se de blau cel.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals