Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Preveu que la despesa augmenti enguany per damunt de l'11%, quan el límit és del 2,6%
L’Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (AIReF) alerta del risc d’incompliment de la regla de despesa per part de les Balears.
En el seu darrer informe, assenyala que la despesa de la comunitat s’incrementarà enguany un 11%, superant àmpliament el límit del 2,6%. Això, segons l’AIReF, es deu a les rebaixes fiscals i a l’increment de la despesa de personal no adscrit fons Next Generation, d’un 5,2%.
En conseqüència, l’organisme preveu que el Govern no complirà el seu objectiu d’estabilitat pressupostària, ja que calcula que tancarà 2024 amb un dèficit del 0,1% del PIB.
L’AIReF també adverteix del risc d’incompliment de la regla de despesa per part del conjunt de les administracions, incloses totes les comunitats autònomes, el Consell de Mallorca i l’Ajuntament de Palma.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió